Media este un concept global care cuprinde instrumente de comunicare variate și transmite mesajul potrivit către publicul țintă. Planificarea media desfășoară campanii de publicitate cu scopul de a ajunge la un anumit public.
Campaniile de anunțuri grafice includ și aplicații cunoscute sub numele de publicitate display (banner). Site-urile web sau blogurile apar sub forma unor zone de banner. Această metodă de publicitate este o formă indispensabilă de marketing și conștientizare. Avantajele anunțurilor de tip display includ:
Având în vedere avantajele mass-mediei digitale în atingerea publicului țintă, există și provocări. Mai ales într-un mediu plin de o mare varietate de conținut și informații din belșug, agenții de publicitate se confruntă cu dificultăți în atingerea publicului țintă potrivit. În acest moment, performance ads sunt considerate o soluție. Prin atingerea publicului țintă, campaniile performance facilitează promovarea produselor și serviciilor și crearea conștientizării brandului. Acestea ajută la depășirea barierelor din publicitatea digitală și la obținerea unor rezultate de succes. Marketingul de performanță se evidențiază în campaniile axate atât pe vânzări, cât și pe colectarea datelor clienților.
Anunțurile video sunt un tip de promovare care este publicat pe platformele online și direct pe site-urile de partajare a videoclipurilor. Acestea sunt publicate la anumite intervale de timp - la începutul, în mijloc și la sfârșitul videoclipurilor precum și în timpul fluxurilor video. Oferim acces direct și măsurabil la un conținut similar cu cel din televiziune prin intermediul campaniilor video online, care devin una dintre cele mai rapide metode de publicitate digitală din lume. Anunțurile video oferă, de asemenea, utilizatorilor diverse beneficii.
Videoclipurile online cu conținut creativ și informativ sunt preferate de utilizatori ca un tip de conținut care oferă oportunitatea de a cunoaște produsul și marca mai bine. Acest lucru indică faptul că anunțurile video contribuie, de asemenea, la stabilirea unei conexiuni între consumator și brand, oferind utilizatorilor înțelegere și conștientizare , cu ajutorul unui conținut auxiliar și informativ în afara canalului de vânzare tradițional.
Este o metodă de publicitate care se integrează perfect în designul, conținutul și obiceiurile de utilizare ale site-ului, ajungând astfel la utilizator și crescând loialitatea față de brand fără a întrerupe acțiunea dorită.
Advertisigul nativ are o tendință ascendentă în marketing.În publicitatea nativă, mesajele de brand sunt plasate în videoclipuri, reclame sau articole în diferite medii. Având un potențial mare de distribuire virală în online, aceste anunțuri permit consumatorilor să intre în contact și să interacționeze cu brandul într-un mod mai natural în timp ce consumă conținutul care îi interesează.
Vă permitem să interacționați cu utilizatorii într-un mod targetat și sigur prin segmentarea pieței.
Scopul tehnologiei de publicitate digitală de tip programatic este analiza comportamentului utilizatorilor, afișează reclamele special destinate și îi categorizează în mod corespunzător. Programmatic purchasing permite advertiserilor să-și afișeze anunțurile în decurs de 50 de milisecunde prin cookie-uri predefinite. Criteriile predefinite ale advertiserului pot fi bazate pe metrici comportamentali și demografici.
Prin mobile media, care este în creștere rapidă, ajungem la cei mai relevanți utilizatori pentru brandul dvs. prin segmentarea criteriilor precum locația, dispozitivul, vârsta și zona de interes.
Scopul publicității pe dispozitivele mobile este de a ajunge la oamenii potriviți în momentul potrivit.
E-mail marketingul este una dintre metodele de marketing care oferă cel mai ușor acces la publicul țintă, fiind una dintre cele mai frecvent utilizate metode de marketing digital.
E-mail marketingul permite brandului să trimită e-mailuri sub formă de mesaje promoționale, informative, urări de sărbători sau evenimente festive pentru a ajunge la un anumit public. Trimiterea e-mailurilor bulk poate fi foarte eficientă, și din punct de vedere al costurilor.