Optimizarea SEO are ca scop principal îmbunătățirea vizibilității unui website și, implicit creșterea în mod organic a numărului de vizitatori prin motorul de căutare.
Acest lucru este posibil prin optimizarea site-urilor conform criteriilor motoarelor de căutare. Se efectuează o analiză optimizare pentru motoare de căutare completă luând în considerare criteriile tuturor motoarelor de căutare principale, optimizând în același timp aspectul general și conținutul site-ului.
SEO poate fi definit ca ansamblul de activități desfășurate pentru îmbunătățirea performanței unui site în motoarele de căutare.
Motoarele de căutare sunt cele mai folosite pentru căutarea informațiilor și produselor pe internet, reprezentând cea mai mare sursă de vizitatori și clienți pentru site-uri.
Statisticile arată clar că majoritatea clienților care ajung să viziteze un site provin de pe prima pagină a rezultatelor motoarelor de căutare, făcând ca SEO să fie de o importanță semnificativă pentru toate brandurile, și continuă sa devină din ce in ce mai valoros odată cu digitalizarea tot mai accentuată a acestora.
Obiectivul SEO este să atingă cel mai mare număr de vizitatori potențiali în traficul de căutare prin cuvinte cheie relevante, asigurându-se că site-ul se clasifică în primele poziții în motoarele de căutare pentru acele cuvinte cheie.
În acest context, SEO își propune să facă site-urile compatibile cu toate aspectele motoarelor de căutare și să ofere vizitatorilor o platformă web care se poate accesa mai ușor și mai rapid.
Având în vedere aceste aspecte, SEO contribuie la o înțelegere mai bună a site-urilor, la facilitarea utilizării acestora și astfel oferă cu usurință vizitatorului exact ceea ce caută.
Multe companii, firme de comerț electronic, bloguri sau proprietari de site-uri web folosesc SEO sau angajează profesioniști în acest scop.
Dacă vindeți un produs sau un serviciu, SEO este o unealtă esențială pentru dumneavoastră.
Folosind strategia de optimizare potrivită, puteți livra produsul sau serviciul dumneavoastră potențialilor clienți mai rapid și mai precis. În plus, chiar dacă aveți un site web non-comercial, puteți mări numărul de utilizatori, puteți crește notorietatea companiei și valoarea brandului prin intermediul unui serviciu profesional SEO.
În general, studiile de SEO sunt împărțite în SEO on-site și SEO off-site.
SEO on-site include îmbunătățirea elementelor direct pe site-ul dvs. web, cum ar fi designul și software-ul, precum și conținutul deja existent pe site.
SEO off-site este o strategie pentru îmbunătățirea calității site-ului dvs. prin creșterea numărului de vizitatori prin diverse surse, cum ar fi linkuri, elemente vizuale, rețele sociale, forumuri și bloguri. În primul rând, site-ul pe care doriți să efectuați lucrări de SEO este examinat prin diverse instrumente profesionale și se elaborează un raport SEO detaliat. Acest raport este apoi analizat pe baza unui număr de criterii, iar modificările, îmbunătățirile și ajustările necesare vor fi făcute pe site-ul dvs. (SEO on site) și în afara site-ului (SEO off-site). Toate aceste acțiuni se bazează pe cuvintele sau frazele care doriți să apară în clasamentul rezultatelor căutării . Deoarece aceleași acțiuni sunt făcute pe site-ul dvs., roboții motorului de căutare încep să indexeze site-ul dvs. mai des, afișând mai mult din conținut în rezultatele căutării. În timp, site-ul dvs. se va clasa în topul grupurilor de cuvinte și/sau fraze relevante.
On-Page SEO, de asemenea, cunoscut sub numele de 'site intern SEO' sau 'page intern SEO', reprezintă totalitatea eforturilor menite să optimizeze site-ul dvs., atât pentru utilizatori, cât și pentru roboții motoarelor de căutare, pentru a îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare. On-Page SEO este diferit de Off-Page SEO, care optimizează semnalele care apar în afara site-ului (de exemplu, backlink-uri).
On-Page SEO este esențial pentru a ajuta roboții motoarelor de căutare să recunoască și să înțeleagă conținutul site-ului dvs.
Practicile SEO on-Page pot fi enumerate după cum urmează:
Title Tag
Meta Descrierea
Etichete de titlu
Optimizarea Imaginii și Etichete de Text Alternativ
Conținut
Analiza cuvântelor cheie
Optimizarea link-urilor Interne & Structura URL
Prin implementarea strategiilor SEO On-Page, puteți crește vizibilitatea site-ului (vizibilitatea SEO) și traficul.
La Sempeak, începem prin examinarea stadiului actual al site-ului dvs. și analizarea întregii structuri tehnice. Studiul acoperă în principal evaluarea poziției paginilor produselor și serviciilor dvs. în motorul de căutare. În urma acestei analize, se creează o hartă pentru implementarea elementelor tehnice de SEO . Analiza oferă informații bazate pe date pentru a construi fundația strategiilor de SEO on-site și off-site.
Printre componentele tehnice de SEO, există multe elemente diferite, de la sistemul de infrastructură utilizat în instalarea site-ului, textul de pe pagini, până la elementele vizuale și modulele sistemului. După această analiză, este măsurată valoarea site-ului în ceea ce privește motoarele de căutare. Se creează o hartă a site-ului. Se determină cuvintele cheie. Compatibilitatea SEO a textului și imaginilor este, de asemenea, revizuită.
Toate instrumentele profesionale care ajută la planificarea îmbunătățirilor de SEO pe site sunt definite ca instrumente de optimizare a conținutului. Aceste instrumente includ diferite caracteristici;
Sugestii de subiecte pentru conținutul site-ului, sugestii de cuvinte cheie, analiza textelor, analizele căutărilor utilizatorilor, densitatea de căutare a vizitatorilor, analizele căutărilor regionale. Toate eforturile de optimizare duc la un crearea unui conținut SEO mai precis, partajare mai precisă și mai multă interacțiune. Pe scurt, ajută la crearea unui conținut clar și orientat spre obiectiv. Importanța conținutului în SEO este un fapt incontestabil iar optimizarea lui este, de asemenea, un element esențial al SEO-ului. Pregătirea conținutului conform articolelor tehnice listate pentru SEO de către redactorii de conținut pe platformele potrivite la momentul potrivit, este la fel de importantă ca și analiza SEO. Prin conținut calificat și conform SEO, puteți comercializa produsele și serviciile pe care le dețineți într-un mod profesional și orientat către utilizator.
Strategiile de lucru SEO off page, care fac parte din elementele tehnice de SEO, ar trebui să fie efectuate cu aceeași atenție și profesionalism. După analizarea categoriilor principale și a domeniilor de îmbunătățire pe site, sunt necesare linkuri diferite, valoroase și de calitate care să trimită către site. Impactul principal al SEO non-site este sistemul de referință, cunoscut și sub numele de servicii promoționale.
Puteți achiziționa trimiteri către site-ul dvs. prin strategia de lucru SEO off-site, însă este crucială efectuarea unei analize detaliate pentru site-ul pe care intenționați să-l achiziționați, pentru a vă asigura că achiziționați pagini de calitate și cu trafic mare, care sunt direct legate de afacerea și domeniul dvs. Toate lucrările efectuate în acest proces ar trebui executate în conformitate cu standardele SEO. Este important să se evite publicarea de conținut duplicat, texte lipsite de sens sau texte și partajări care nu pot fi identificate.
Analiza Cuvintelor Cheie: Se realizează o analiză corespunzătoare a cuvintelor cheie în funcție de domeniul de activitate, pe baza cuvintelor cu volume mari de căutare. Conținutul site-ului web este optimizat pentru a include cuvintele cheie specifice, și URL-urile sunt actualizate.
Analiza Concurenței: Prin examinarea concurenților din domeniu, se poate obține o creștere a traficului organic într-un anumit interval de timp, prin creșterea numărului de cuvinte cheie din categoria termeni și fraze țintă.
Analiza Sectorială: Rata competitivă a sectorului este examinată în conformitate cu analiza mediului concurențial și îmbunătățirile sunt determinate în consecință.
Optimizarea Conținutului: Conținutul prietenos pentru vizitatori, potrivit pentru publicul țintă și care conține cuvinte cheie cu volume mari de căutare poate fi definit ca fiind conținut adecvat SEO.
Compatibilitatea Cu Dispozitivele Mobile: Site-urile web compatibile cu dispozitivele mobile sunt clasate mai sus în comparație cu cele non-mobile. Prin urmare, site-ul dvs. trebuie să fie optimizat pentru experiența de utilizare pe telefoane și tablete.
Experiența Utilizatorului: Interacțiunile pe site sunt optimizate pentru a îmbunătăți experiența de utilizare.
Verificări Regulate: Este posibil ca îmbunătățirile să fie corupte din cauza problemelor de software sau a actualizărilor. Prin urmare, progresul este verificat continuu.
Controlul Datelor: Datele precum paginile de destinație, cele mai vizitate pagini, creșterea traficului organic și creșterea numărului de utilizatori sunt examinate în timp pentru a permite efectuarea unor comparații lunare, anuale și sezoniere.
Analiza Comportamentului Utilizatorilor: Comportamentul utilizatorului pe site oferă indicii cu privire la optimizări. Ne asigurăm că optimizările sunt realizate în conformitate cu analiza comportamentului utilizatorului.
Ce impact are traficul organic asupra vânzărilor?
Ca parte a unui plan de marketing complet, creșterea traficului organic mărește potențialul de vânzări, deoarece site-urile clasate pe primele poziții în rezultatele căutării permit mai multor clienți să cunoască, să aibă încredere și să interacționeze cu brandul dvs.
Acest lucru accelerează transformarea digitală a brandului dvs. prin promovarea și evidențierea produselor și serviciilor pe care utilizatorul dvs. se concentrează.