Sempeak Logo
Încărcare...
Close
Media Planning Clasică

Media Planning Clasică

Planificarea media clasică se referă la procesul de selectare a canalelor mass-media care includ mesajul publicitar. Selectarea canalelor media potrivite pentru a livra anunțul publicitar către publicul potrivit este obiectivul principal al planificării media.

Spoturile TV

Spoturile TV

Au avantajul de a fi un mijloc facil de a ajunge la masele de oameni, folosesc sunetul, imaginea, culoarea și mișcarea, și sunt foarte flexibile. Slăbiciunile includ poluarea excesivă a mediului publicitar, sunt foarte costisitoare și, prin urmare, perioadele de difuzare a reclamelor sunt scurte. Este cel mai puternic și eficient instrument de planificare media dintre cele clasice, însă are cel mai ridicat cost în comparație cu alte canale.

Reclame în Ziare Şi Reviste

Reclame în Ziare Şi Reviste

Punctele forte ale reclamelor în ziare includ capacitatea de a ajunge la masele de oameni, atât pe plan local cât și regional, și fiabilitatea sa. Slăbiciunile includ timpul scurt de viață, poluarea generată de campaniile publicitare, lipsa selectivității publicului țintă iar calitatea imprimării color este redusă în comparație cu reclamele din reviste.

Printre punctele forte ale reclamelor din reviste se numără capacitatea de a ajunge la consumatori în funcție de interesele lor speciale, au o calitate ridicată tiparului și a culorii, și au o durată lungă de valabilitate. Slăbiciunile includ creșteri lente ale accesului la reviste, nu sunt flexibile, iar conținutul este planificat cu mult timp înainte de data publicării revistei.

Reclame Radio

Reclame Radio

Avantajele reclamelor radio includ repetiția, capacitatea de a livra campanii locale și regionale, și flexibilitatea. Slăbiciunile includ numărul mare al posturilor de radio și poluarea generată de campaniile publicitare, media de fundal și faptul că este un instrument centrat doar pe sunet (auditiv).

Publicitate Outdoor Şi Reclamele La Cinema

Publicitate Outdoor Şi Reclamele La Cinema

Punctele forte ale publicității outdoor sunt: caracterul repetitiv, permite accesul la nivel local și regional și este rentabilă. Slăbiciunile includ capacitatea de a furniza doar mesaje simple într-o zonă limitată și deasemenea, poluarea mediului.

Capacitatea reclamelor la cinema de a oferi un nivel înalt de calitate audio și video este punctul lor forte. Slăbiciunea constă în selectivitatea redusă a audienței.

Contactați-ne
Contactați-Ne
✓ Valabil