V-ați gândit vreodată la beneficiile de a fi în topul Google, locul unde sunt efectuate milioane de căutări în fiecare zi? Acest lucru înseamnă zeci de potențiali clienți, în funcție de obiectivele afacerii tale. Participând în căutările Google, poți crește într-un mod radical traficul pe site sau vânzările de produse. Cea mai eficientă modalitate de a face acest lucru este prin "Reclame în motorul de căutare". Cu Search Network Ads , poți ajunge direct la utilizatori prin cuvântul pe care îl stabilești. Acest model de publicitate este o metodă eficientă și totodată cost-eficientă pentru a ajunge la utilizatorii care caută un produs sau serviciu pe Google. Deoarece Google, cel mai mare motor de căutare din lume, aduce laolaltă o gamă uriașă de clienți și advertiseri!
Trebuie să se stabilească termenii "corecți" de căutare pentru publicul țintă. Produsele și serviciile trebuie furnizate clienților în cel mai bun mod posibil. Trebuie să se stabilească bugetul zilnic și timpul să fie planificat conform regiunii geografice și publicului țintă. După ce reclamele sunt publicate, publicul potrivit trebuie să-ți găsească produsele. În timpul campaniei, trebuie să fie efectuată monitorizarea performanței din datele AdWords și Analytics. Campania ta trebuie să fie optimizată pe tot parcursul procesului în ceea ce privește cuvintele cheie, grupurile de anunțuri și să te asiguri că obții cele mai eficiente rezultate. Reclamele în motorul de căutare trebuie adaptate la situația în care produsele, serviciile sau domeniul de activitate al firmei se schimbă. Prima etapă în leadership: Conținut corect, discurs puternic!
Cel mai important mod de a obține rezultate de succes prin Search Ads este ca anunțul tău să apară în topul paginii. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să acorzi atenție anumitor criterii. Primul este să înțelegi că Google afișează cel mai relevant rezultat pentru căutările utilizatorilor. Altfel spus, conținutul și reclamele care nu aduc beneficii utilizatorilor, chiar dacă acoperă cuvintele cheie, sunt ignorate sau chiar blocate de către Google. Un alt aspect de remarcat este că performanța campaniei este analizată corect. Cuvintele și expresiile cheie, precum și discursurile eficiente și puternice, îi determină pe utilizatorii care văd reclama să aleagă compania dvs. Poți să fii înaintea concurenților tăi cu toate aceste targetări de masă, planificare corectă a bugetului și oferte care se potrivesc clienților potentiali.
Reclamele în motorul de căutare nu se limitează la ceea ce apare pe pagina de căutare Google. Poți să ajungi eficient la publicul tău prin campanii dinamice (Dynamic Search Ads), campanii de cumpărături și campanii de aplicații mobile.
În campaniile de tip Dynamic Search, site-ul tău va fi scanat de boții Google iar reclamele vor fi afișate selectând cuvintele cheie care se potrivesc cel mai bine obiectivelor tale. Adică, atunci când utilizatorul face o interogare, Google AdWords generează în mod dinamic un anunț pentru produsul tău. Cu Dynamic Search Ads, anunțurile tale sunt întotdeauna actualizate, ceea ce duce la o creștere radicală a traficului pe site și a vânzărilor, și cel mai important, îți petreci timpul dezvoltându-ți afacerea, nu anunțurile.
Dacă ai un site de comerț electronic, acest tip de campanie este modalitatea perfectă de a-ți promova produsul și de a-ți crește traficul către site. Pentru a folosi acest model, îți introduci datele despre produs în Google. Apoi, vei obține locul în rezultatele căutării Google cu numele, prețul, fotografia produsului și adresa site-ului tău. Atunci când clienți potențiali caută un produs, vor găsi direct produsul tău iar tu vei obține eficiența maximă din reclame. În plus, crești traficul pe site și deschizi calea pentru mai multe vânzări. Campaniile pentru cumpărături funcționează împreună cu metoda licitării pentru grupuri și categorii de produse, nu fac niciun fel de targetare de cuvinte cheie și nu includ niciun text de anunț. Este suficient să specifici doar produsul pe care vrei să-l evidențiezi.
Un tip de campanie din categoria Search Ads care îți permite să ajungi la publicul țintă este promovarea în aplicații mobile. Deoarece telefoanele inteligente și tabletele sunt acum o parte indispensabilă a vieții, poți accesa cu ușurință milioane de oameni cu acest model. Dacă brandul tău are o aplicație mobilă, poți redirecționa utilizatorii către secțiunea de descărcare din Google Play și Apple Store cu ajutorul anunțurilor pentru aplicații mobile. Anunțul pe care îl creezi pentru aplicația ta va fi prezentat utilizatorilor cu opțiunile de Search Ads, Display Network, Interstitials, Banner Ads și ecranul de descărcare Google Play, conform șablonului pe care îl specifici. În acest fel, poți crește numărul de descărcări ale aplicației, vei obține un portofoliu larg de clienți, poți să-ți promovezi produsele sau noile servicii către publicul țintă.
Noi, cei de la Sempeak înțelegem nevoile tale și îți oferim cele mai potrivite soluții pentru a depăși concurența din industrie și pentru a aduce cu succes brandul tău mai aproape de publicul țintă. Poți crește brand awarness-ul și îți poți extinde afacerea prin utilizarea opțiunilor oferite de Sempeak, care a devenit o agenție de top în îmbunătățirea performanței datorită echipei sale creative și cu experință în domeniu.