Astăzi, reclamele pe rețelele de socializare reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a ajunge la publicul țintă. Sectoare diferite, de la corporații până la firmele mici, preferă reclamele pe rețelele de socializare pentru a ajunge la baza lor de clienți țintă.
Milioane de oameni care folosesc platforme de socializare precum Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn au interese diferite. Atunci când aceste scopuri sunt combinate cu alți factori precum vârsta, sexul și locația, este posibil să ajungi la publicul țintă prin intermediul reclamelor pe rețelele de socializare. Cu opțiunile de publicitate pe rețelele de socializare, îți poți folosi bugetul de marketing în cel mai eficient mod posibil și poti obține interacțiunea pe care o cauți. Poți atrage consumatorul cu mesajele pe care le postezi și să primești răspunsuri la mesajele tale în câteva secunde. Rețelele de socializare, care sunt mult mai economice și mai eficiente decât media clasică, îți permit să ajungi direct la publicul țintă. Prin includerea unor caracteristici precum țara, regiunea, sexul, vârsta, statutul educațional și interesele, publicul țintă este definit și astfel reclamele pe rețelele de socializare își ating scopul.
Facebook este platforma de socializare cu cel mai mare număr de membri din întreaga lume. Pe această platformă care cuprinde oameni cu diferite statuturi sociale, poți folosi campanii care îți vor promova site-ul web. Reclamele pe rețelele de socializare îți gestionează bugetul în cel mai bun mod posibil și îți oferă opțiuni speciale prin sistemul de marketing multi-channel pentru a publica anunțul potrivit la momentul potrivit, pentru publicul potrivit. Reclamele pe Facebook, create cu conținut, imagini și videoclipuri care ajung la publicul țintă, vor fi taxate pe impresie/clic. Prin urmare, este mai puțin costisitor decât alte sisteme de publicitate electronică.
Instagram, care are aproape 500 de milioane de membri, este acum un canal indispensabil și pentru companiile multinaționale! Când vine vorba de reclamele pe rețelele de socializare, promovarea pe Instagram care vine pe locul doi după Facebook, îți permite, de asemenea, să ajungi la publicul țintă prin postări vizuale precum fotografii sau videoclipuri. Poți share-ui postări profesionale folosind criterii de targetizare similare reclamelor de pe Facebook. Reclamele pe Instagram, care apar pe toate canalele de socializare prin strategii de targetizare complete, sunt publicate fără a-ți irosi bugetul. Instagram, care a devenit unul din mediile vizuale ale marketingului digital, îți permite să obții feedback instantaneu.
Pentru cei care doresc să fie în comunicare directă cu publicul țintă, reclamele pe Twitter sunt printre cele mai eficiente pe rețelele de socializare. Poți stabili interacțiuni instantanee informându-ți clienții potențiali și existenți prin hashtag-uri. Poți atrage atenția asupra campaniilor tale cu hashtag-uri, texte creative și imagini. Twitter a devenit noul concept de "comunicare" pe rețelele de socializare. Poți comunica cu milioane de oameni pe Twitter la fel de eficient ca pe Facebook sau Instagram.
LinkedIn, rețeaua de afaceri și comunicare a profesioniștilor, este o platformă de socializare folosită frecvent în întreaga lume. Mai mult de 270 de milioane de oameni folosesc activ reclamele pe LinkedIn pentru a-și prezenta business-ul profesioniștilor din lumea de afaceri. Poți face campanii în diferite domenii pe această platformă, care oferă un sistem de targetizare și publicitate diferit față de Facebook. Pagina principală, profilul, mesajele, rezultatele căutării și reclamele care pot fi publicate pe paginile grupurilor sunt create pentru publicul țintă. LinkedIn lucrează cu RTB (licitație în timp real), care are cost per click și reclame la licitație.
Sempeak te ajută să-ți crești vizibilitatea pe rețelele de socializare și să ajungi la publicul țintă; printr-o analiză detaliată bazată pe date și o echipă de experți, creăm campanii pe Facebook, Twitter, LinkedIn și Instagram pentru a-ți livra anunțurile către publicul potrivit în cel mai eficient mod posibil. Gestionăm procesul ca și cum am face parte din compania ta, asigurându-ne că strategia de marketing digital face parte dintr-un sistem de marketing multi-channel bine conceput, adaptat companiei și site-ului tău.